Bøker jeg venter på

Jeg er veldig tilhenger av blant andre Haugenbok, som legger ut fortløpende oversikter over kommende bøker og gjør det mulig å forhåndsbestille dem. Når det kommer til enkelte bøker, vil jeg helst ha dem i postkassen min på utgivelsesdagen og det er mulig med Haugenbok.

I går bestilte jeg disse to bøkene:

Egelands bok kommer 6. august, mens Lindell sin er ventet 31. august. Begge forfatterne er blant mine favoritter og jeg kan knapt vente til bøkene er i postkassen min. Tom Egeland har forøvrig skrevet endel om prosessen bak sin bok på bloggen sin.

Andre bøker jeg har forhåndsbestilt, er disse:

Jeg er ikke hodestups engasjert i Twilight - fenomenet, selv om jeg har lest alle bøkene. Likte "New Moon" best, men synes historien har sine svakheter. Uansett, jeg vil gjerne vite hva som skjer i denne serien. "The Short Second Life of Bree Tanner" skal sendes 5. juni i følge Play sine sider.


Jeg holder fortsatt på med bok 3 & 4, og bok 5 og 6 står på vent i hyllen her. Serien når ikke helt til topps hos meg, men jeg er såpass rar at jeg gjerne vil vite hva som skjer likevel. Dessuten er ofte bøkene billigere på forhåndssalg. Denne kommer 3. november, hvilket vil si godt med tid til å fullføre de andre så lenge.


Jeg elsket "Evermore", bok 1 i denne serien og skal snart gå i gang med bok 2 i denne serien, som heter "Blue Moon". Skal jeg dømme etter den første boken, vil jeg sannsynligvis ønske å kaste meg over bok 3 raskt etter det. Den skal utkomme 2. juli.

Nok en bok i serien som jeg ikke er ferdig med, ei heller har begynt på. Det vil si, de tre første bindene i serien er akkurat innkjøpt og skal leses snart. Ja, jeg vet jeg er rar som kjøper de andre bøkene i en serie før jeg har lest de første, men denne har jeg fått anbefalt av så mange at jeg har tatt sjansen. Boken som er avbildet over utkommer 1. september.

Denne boken fikk jeg kjennskap til i en artikkel om kommende bøker innenfor YA - sjangeren og beskrivelsen, samt traileren var nok til at jeg forhåndsbestilte den. Den utkommer 15. juli.
Jeg kan avslutte med å legge inn traileren for den, boken virker spennende, ikke sant? ( Ps - jeg finner ikke ut hvordan jeg skal forminske videoen slik at den ikke sprenger skjermen, men jeg jobber med saken.


Labels: , , , , , , , , , , , ,