Ny overnaturlig bokserie i salg

Nå kan du få kjøpt bøkene til Kim Harrison i norsk språkdrakt. Harrison har utgitt åtte bøker i serien om Rachel Morgan, en serie om også går under navnet "The Hollows" og som hører til sjangeren Urban Fantasy. Alle bøkene er blitt bestselgere i USA og er blitt betegnet som avhengighetsdannende av flere bokbloggere. Harrison har også skrevet fem noveller som hører til serien.



Nick grep meg om skuldrene og snudde seg mot demonen.
– Kan du hjelpe henne? spurte han. – Hun kommer ikke til å overleve.
– Nei, Nick! skrek jeg idet demonen knelte og holdt det flirende ansiktet helt inntil mitt.
– Sov, Rachel Mariana Morgan, hvisket den, så ble alt mørkt.

Fra presentasjonen på forlaget hjemmeside:
I bydelen Hollows hersker farlige vampyrer, varulver og andre overnaturlige vesener. Rachel Morgan er heks og dusørjeger, og sammen med vampyren Ivy og pixien Jenks, forsøker hun å holde byen trygg. Men oppdragene skaffer henne mange fiender som er ute etter hevn …

Jeg fikk tak i min kopi i en Narvesen kiosk i Oslo denne uken, boken er også å få kjøpt i dagligvarebutikker. Neste bok i serien kommer i salg 13. september,

Her kan du lese hva andre mener om bøkene hennes:
Vampire Genre
The Book Smugglers
Dirty Sexy Books

Bokblogg - intervju med Harrison.





Labels: , , , ,