Tittelen på ny Anita Blake bok lekket på nett.

Laurell K. Hamilton og hennes forlag ble nærmest tatt på sengen da tittelen på den nye Anita Blake boken, som først kommer neste sommer, plutselig var tilgjengelig på nett. Nå har Hamilton gått ut og bekreftet at boken, som det ryktes skulle hete "Hit List", vil bli kalt nettopp det.

Hamilton er fortsatt ikke ferdig med å skrive boken og innrømmer i et blogginnlegg at hun har blandede følelser med å gå ut med navnet såpass tidlig:
- Jeg ville ikke annonsere navnet, fordi jeg har opplevd at romaner kan endre seg drastisk under skriveprosessen, så mye at den originale tittelen ikke lenger passer. Jeg ville være helt sikkert på at "Hit List" var den rette tittelen for denne boken, skriver Hamilton.

"Hit List" vil bli den tyvende boken i suksess-serien om Anita Blake. Serien har solgt i millioner av eksemplarer og er utgitt på en rekke språk, dette året ble de første bøkene i serien også tilgjengelig på norsk.


Bloggen Escape Between the Pages har viet hele denne måneden til anmeldelser av bøkene i serien.

Her er en innholdsrik fanside for serien.

Selv holder jeg på med bok 5, "Bloody Bones". Serien kan absolutt anbefales om du ikke har fått den med deg enda. Hvis du vil ha tak i bøkene på norsk, finner du dem blant annet her. Skal du lese dem på engelsk, anbefaler jeg å kjøpe dem via Play eller BookDepository.

Labels: , ,