Jeg har fått award

Jeg har fått en award av Julie på Julies Bokbabbel.


Tusen takk, Julie, så hyggelig gjort. På Julies Bokbabbel finner du utrolig grundige anmeldelser som det er en fryd å lese. Og hun har også fått meg til å kjøpe de første bøkene i Harry Potter - serien. (Kjempespent på hva jeg synes om dem).

Her er reglene: 

1. Takk den du har mottatt prisen fra
2. Kopier prismerket til bloggen din
3. Fortell hvilke 3 forfattere du regner blant dine favoritter, og nevn en yndlingsbok per forfatter
4. Send prisen videre til 5 mottakere som du føler fortjener den.

Å velge kun tre favorittforfattere er kjempevanskelig, men her er noen:


* Agatha Christie ( And then there were none)
( Som var mitt første møte med krimsjangeren etter Frøken Detektiv)
* Anne Rice (The trilogy of the Mayfair Witches)
( Som skriver fantastiske bøker og var den forfatteren som fikk meg til  begynne å lese på engelsk siden få av hennes bøker var oversatt til norsk)
* Alyson Noel ( Ever more)
( Som var en av de første forfatterne jeg virkelig oppdaget innenfor YA - sjangeren og som skriver magiske bøker)

Og nå ser jeg at alle jeg valgte også har et fornavn som begynner på A  *hehe*

Fem bloggere som fortjener en award: 

Det er absolutt flere enn fem stykker som fortjener en slik, men jeg velger meg disse som jeg besøker jevnlig og som inspirerer meg:

Underhold meg
Pageturner Media
Marias Bokblogg
Lines Bibliotek
Anitas Blogg