Rachel Vincent utgis på norsk

Den bestselgende forfatteren bak serier som Shifters og Soul Screamers kommer nå ut på norsk.

Det er Aller forlag som skal gi ut Shifters som en del av sin paranormale serie Nocturne. Først bok, Herreløs, skal være i butikkhyllene 28 mars.



The Shifters handler om Faythe Sanders, en kvinnelig varkatt og hamskifter.

Jeg ser ut som en hvilken som helst student, men skinnet bedrar.  For jeg er en hamskifter, en varkatt, og nå er jeg på jakt. To av mine venner har forsvunnet, og jeg vet hvem som står bak det:herreløse varkatter. Men jeg er ingen liten kattunge og er villig til å konfrontere hvem som helst - og hva som helst - for å finne dem. Se opp, alle dere herreløse: jeg har klør og er ikke redd for å bruke dem!

Serien er definert som en urban fantasy og er i alt på seks bøker. Stray, utkom i USA i juni 2007.

Her kan du lese mer om boken, se videointervju med forfatteren og lese utdrag fra første bok.

Serien har fått veldig mange gode anmeldelser på bokblogger jeg følger. Her kan du lese noen:
Tynga
Bibliophilic Book Blog
Dark Readers
I Just Wanna Sit Here and Read

Tips: 
Det kan være verdt å abonnere på Nocturne serien, dersom du er interessert i de fleste boktitlene som utgis her og vil spare litt penger. I butikken koster hver bok 79,50. Når du abonnerer får du bøkene hjem i postkassen over en måned før de kommer i butikken, til en mye billigere pris. I forrige uke fikk jeg for eksempel Gena Showalter: Den mørkeste natten og Maggie Shayne: Nattens sjel i postkassen. Disse kommer ikke i butikkene før 28. februar. Begge bøkene pluss porto kom på til sammen 114 kroner. 14 kroner var ren porto. Du sparer altså 29,50 per bok på å abonnere. I den første bokpakken får du dessuten bøkene mye billigere.

Labels: , , , , , ,