Mai - statistikk

I mai har jeg lest ti bøker, men ikke vært like flink til å blogge om alle enda. Kun 6 av bøkene er blogget om. Jeg kan likevel slå fast at den største leseopplevelsen sto Jane Eyre for. 

Terningkast: 


Tre av bøkene fikk terningkast 5
To av bøkene fikk terningkast 4
En av bøkene fikk terningkast 5
Fire bøker er ikke anmeldt enda, men jeg kan røpe at en av dem står til terningkast 6.

Debutanter: 
Ingen av bøkene er av norske debutanter.

Intervjuer: 
Tre intervjuer er publisert på bloggen min.

Progresjon leseutfordringer:
Klassikere: 4/12 lest
100 bøker lest i 2011: 52/100 lest
Debut Authors challenge: 6/12 lest
Les En Debutant 2011: 3/6 lest
Horror & Urban Fantasy: 5/30 lest
Off the Shelf: 11/30 lest

Mangler fortsatt å lese noveller, Stephen King - bøker og bøker i Anne Rice sin vampyrserie.

Mai var dessuten måneden hvor jeg reiste til USA og besøkte Book Expo America. Mer om det her.

Ha en fin måned alle sammen :)