Lesemaraton - leseliste

 På mandag går lesemaratonet av stabelen. I 24 timer skal vi hengi oss totalt til en av våre favoritthobbyer, nemlig lesingen. Inspirert av labben på Migrating Coconuts, har jeg også laget meg en liste over bøker jeg har lyst til å lese denne dagen. Listen vil kunne bli endret, og jeg kommer sikkert ikke igjennom alle: 

Bøker på norsk:
Laura Restrepo: Engelen fra Galileia
Simone Elkeles: Perfekt kjemi
Ingrid Schibsted Jacobsen: Min mangel på stolthet og fordom i jakten på Mr Darcy
Maria Lang: En morder lyver ikke alene
Bente René Linmo: Vidina
Åshild Moldskred: Mørketid
Rebecca James: Forførende ondskap
Andy Mulligan: Trash
Josephn Delaney: Den siste lærling


Bøker på engelsk: 
Gabriella Poole: Darke Academy; Secret Lives
Bernice McGill: The Butterfly Cabinet
Saundra Mitchell: Shadowed summer
Alyson Noel: Radiance
Alyson Noel: Shimmer

Jeg har satset mye på ungdomsbøker, men også bøker som ikke er veldig tykke.Har også flere novellesamlinger jeg vurderer å snuse på denne dagen.

Hva skal du lese?

Labels: