Litteratur på Facebook

Facebook kan brukes til mye fint, for meg er det blant annet et sted hvor jeg oppdaterer meg på interessene mine. Jeg har laget en egen liste hvor jeg har samlet litteraturrelaterte sider jeg jevnlig klikker meg innom. Her får jeg ofte nyheter og tips til både bøker og annet som omhandler litteratur. Det hender også at jeg får inspirasjon og ideer til blogginnlegg.

Hvis du befinner deg på Facebook, kan kanskje linkene under være spennende å klikke seg innom:

Blogger:
Bokmerker
Leserglede
Betraktninger
Moshonistabloggen
Anettes Bokboble
Tones Bokside
Flukten fra virkeligheten
Anitas blogg
Escape in a Book
Av en annen verden
The Witch of the North
Perveluto & Interscribo
Bokelskerinnen
Tonårsboken
Min bokverden
Bokhora



Forlag:
Aschehoug
Gyldendal
Cappelen Damm
Front forlag
Font Forlag
Mangschou
Perleblekk
Forlaget Oktober
Tiden Norsk Forlag
Silke
Schibsted
Bazar
Versal
Vega
Forlaget Fabula
Omnipax
Lydbokforlaget
Forlaget Press
Det Stille Forlaget
Bokvennen Vidarforlaget Transit
Kolon forlag
Vigmostad & Bjørke
Pelikanen
Pax forlag
Humanist forlag
Spartacus forlag
Vendetta Forlag
Magikon forlag
Bokvennen Forlag
Dinamo Forlag
Pantagruel
Det Norske Samlaget
Kagge 
Piratforlaget
Forlaget Lille Måne
Juritzen
Liv Forlag
Random House
Simon & Schuster
Houghton Mifflin Harcourt
Harlequin Teen
Harper Collins Childrens Books
Abrams Books
Doubleday Publishing Group
Penguin Books
HarperTeen
Penguin Teen
Avon

Andre bokrelaterte sider jeg følger:
Dagbladet Litteratur
The Iron Fey
Bokprogrammet
Skoob Books
Paranormal Romance & Urban Fantasy Lovers
Christina Fiori Mørk (Hovedpersonen i På Direkten)
Milo Cavalli (Hovedperson i Metallmyk)
Bokbloggturneen 
Dauinger
Bok i P2
Knut Lindh Krim
Pokerfjes
På direkten
Bokdykk
Eystein Hanssens bøker
Litteratur i Vestfold
Gunn Marit Nisja bøker og skriving
Fallen Archangel
Hunger Games Official Page
The Immortals
Divergent
VG Rampelys
Krimbøker
Aftenposten K
Bokavisen
Tidsskriftet Biblioteket
Goodreads
Krimklubben
Mammutsalget
Kulturhuset NRK P2 
Bokhandlerforeningen
Boknett no
Oslo Bokfestival
De udødelige
Bokelskere
Bokklubben 
Glemte minner
Memo fra en morder
Bokvennen Litterært magasin
Norsk barnebokinstitutt
Litteraturklubben
Litteraturhuset
Brageprisen
Bærum Bibliotek
Mørketid
Mirakel

Hvis du er på Twitter, har dessuten Mari laget en fin liste over ungdomsbokforfattere som kan være verdt å følge med på der. Den finner du her.

Si gjerne fra hvis du vet om spennende litteraturrelaterte sider på Facebook det kan være verdt å følge. Og gi meg beskjed om du har bokblogg - side på Facebook, for da vil jeg gjerne følge deg (om jeg ikke alt gjør det).

Labels: ,