Vinneren av bok er trukket

For kort tid siden hadde jeg en liten konkurranse fordi jeg hadde nådd 100 følgere på bloggen. Jeg har trukket en vinner ved hjelp av Random.org i dag, og det ble:

#kommentar nummer 12, som Lena hadde skrevet.

Gratulerer :)

Takk for mange fine kommentarer, hvor jeg også har fått veldig mange flotte lesetips. Jeg har laget en liste over de bøkene som ble nevnt som de beste bøkene dere hadde lest i høst:

Dead Soul -  Michael R. Hicks
Dette er mine gamle dager - Tore Renberg
Dagbok -  Tomas Espedal
Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve - Ann Heberlein
Three Men in a Boat - Jerome K. Jerome
Potensgiverne - Karin Brunk Holmquist
Rubinrød - Kerstin Gier
Øya - Victoria Hislop
Daughter of Smoke and Bone - Laini Taylor
Enclave - Ann Aguirre
After Dark - Haruki Murakami
The Sense of an Ending - Julian Barnes
Bli hvis du kan, reis hvis du må - Helga Flatland (To stykker hadde denne som favoritt
Alle vil hjem, ingen vil tilbake - Helga Flatland (To stykker hadde denne som favoritt)
Half Broke Horses - Jeannette Walls
Gjørme - Øyvind Strand
Ubuden gjest - Nils Chr Geelmuyden
Den lukkede bok - Jette Kaarsbøl
Skinndød - Thomas Enger
13 gode grunner - Jay Asher
Snøbarnet - Eowy Ivey
Orkideens hemmelighet - Lucinda Riley
Glødepunkt - Hilde Myklebust
Begynnelsen - Jeanne C. Stein

Labels: