Les en debutant 2012

Jeg fortsetter med leseutfordringen jeg startet i 2011. I år ble det postet mange spennende anmeldelser og omtaler av bøker skrevet av debutanter. Jeg gleder meg til å lese om flere debutanter i år.

Hvis du vil være med på leseutfordringen, foregår det på denne måten:

1. Alle kan være med, du behøver ikke en egen blogg for å delta. Det hele er så enkelt som at du bestemmer deg for at du i 2011 vil lese minst 6 bøker, hvorav alle må være skrevet av en debutant

2. Bøkene som gjelder er alle bøker skrevet av en norsk forfatter innen enten lyrikk, krim, novellesamlinger, skjønnlitteratur eller barne - og ungdomsbok. Boken må være utgitt i 2011 eller 2012.


3. Hver måned vil jeg ha et eget innlegg her på bloggen hvor du kan linke opp dine anmeldelser den måneden,  alle som har anmeldt en debutant den måneden er også med i trekningen av en bokpremie. Du trenger ikke å være blogger for å delta i denne leseutfordringen. Du kan twitre om boken, men husk da å legge igjen link til twittermeldingen.

4. Du kan når som helst trekke deg fra leseutfordringen, men de som er med gjennom hele året og fullfører lesingen av minst 6 bøker skrevet av norske debutanter er med i trekningen av en flott premie på slutten av året. Hva det blir er foreløpig en overraskelse.

Bloggpost med oversikt over vårens debutanter kommer snart. 



Godt leseår!

Labels: