Vinnere av krimkonkurransen

Krimkonkurransen som jeg har hatt gående i disse første krimukene på bloggen min hadde innsendelsesfrist klokken 12.00 i dag, og jeg har nå trukket vinnerne. Hver deltaker fikk et tall i den rekkefølgen eposten ble sendt inn i, og så brukte jeg random.org for å finne vinnerne.

Og vinnerne ble ....

Mai Lene og Desiree

Gratulerer! Bøkene er ganske snart på vei til dere slik at dere kan kose dere med dem i påsken.


Tusen takk til alle som deltok i konkurransen og som kom med fine ord. Jeg håper dere har fått mange fine krimtips til påske her på bloggen. Krimukene er forøvrig ikke ferdig enda, det kommer flere saker med spennende forfattere de neste dagene.

Vil du ha ytterligere krimtips, har Dagbladet en fin artikkel her. I onsdagens utgave av Aftenposten var det også flere sider med krimtips blant årets utgivelser og Side2 har også laget en artikkel med krimtips.

Ordknuseren har laget en liste med krimtips her, og hvis du besøker Anettes boktema kan du se en oversikt over hva ulike bokbloggere skal lese i påsken. Mange fine tips å hente der også.

Labels: ,