Smakebit på søndag #55: Smaragdgrønn

Smakebit på søndag er en fast spalte som organiseres av Mari, som står bak Flukten fra Virkeligheten. Her deler vi noen setninger fra en bok vi for eksempel leser nå.

Min smakebit denne uken er hentet fra boken Smaragdgrønn av Kerstin Gier:
Sverdspissen var rettet direkte mot hjertet mitt, og øynene til morderen min var som svarte hull som truet med å sluke alt som kom for nær. Jeg visste at jeg ikke kunne unnslippe. Klossete snublet jeg et par skritt bakover. 

Denne boken har jeg ikke begynt å lese enda, men jeg skal snart kaste meg over den. Har ventet på oppfølgeren til Safirblå i et år og gleder meg til å lese slutten på denne trilogien. Det var forøvrig utrolig morsomt å åpne boken og se at jeg, Migrating Coconuts, The Quill, BiblioteKari og Flukten fra virkeligheten var sitert på omslagsbladet.

Vil du være med på Smakebit på søndag?

* Åpne boken du leser i nå og finn et par setninger som du kan dele med leserne av bloggen din (vær forsiktig, ikke del setninger som kan avsløre for mye da det kan ødelegge for de som ønsker å lese boken). Hvis du ikke har en egen blogg så kan du dele en smakebit fra boken du leser i kommentarfeltet hos Mari.

* Skriv en liten bloggpost med en link tilbake til innlegget hos Mari, og deretter legger du igjen en link til din egen bloggpost i inLinkz oversikten hos henne.

God søndag!

Labels: , ,