Ukens bokhund #1

Hver gang jeg leser et blogginnlegg hos Moshonista, eller nå i det siste hos Solgunn, tenker jeg alltid at jeg må ha flere bilder av hundene mine på bloggen. Så tenkt, så gjort, og her er altså Ukens Bokhund, ny kort spalte fritt inspirert etter tyske bokblogger Lenores Cat Tuesday. Hvor ofte det blir oppdateringer vites ikke, og har du egen blogg må du gjerne være med med din hund, katt, kanarifugl eller andre skapninger som poserer med bok. Noen linkefunksjon kommer jeg imidlertid ikke til å lage. Riktignok er dyrebilder klikkbart stoff, og linke-funksjoner flott i forhold til seriøse og useriøse målinger, men denne spalten er kun laget av rent egoistiske grunner: for å få puttet inn flere bilder av mine (som regel) søte små og grå på bloggen.

Denne uken har jeg knipset Bogart med en bok jeg snart skal kaste meg over:
Dogbert er ikke spesielt glad for å bli fotografert for tiden, særlig ikke med en lampeskjerm rundt hodet.

Fortsatt god leseuke!





Labels: , , , , , ,