Bloggbursdag: Giveaway / konkurranse

Den 5. januar er det nøyaktig ett år siden jeg startet Bokelskerinnen. Jeg startet med en anmeldelse av den første boken i serien om Anita Blake, Guilty Pleasures. I tankene mine hadde jeg sett for meg at bloggen skulle være et sted hvor jeg holdt oversikt over alt jeg leste, og samtidig fikk litt impulser fra andre bokinteresserte. Jeg hadde ikke tenkt at det skulle bli en så stor interesse og hobby som det er i dag.

Mye har skjedd siden den gang. Jeg har gått fra å ha et lesetall på et par stykker, til å ha et sted mellom 800 og 1000 faste lesere i uken. Jeg bruker mer tid på anmeldelser og omtaler og til å tenke ut og planlegge innlegg og innhold her inne. Og ikke minst har jeg oppdaget andre, flotte bloggere som har gitt meg gode lesetips og vært med å dele min brennende lidenskap for bøker.

En bloggbursdag skal  feires, og det vil jeg gjøre med en liten konkurranse.Jeg avholder den allerede nå og utroper vinnerne på selve bloggbursdagen min 5. januar 2011.

Her er reglene:
Alle kan delta. Du behøver altså ikke å være følger av bloggen min eller følge meg på twitter for å bli med i konkurransen. Det eneste du trenger å gjøre er å fylle inn postene i skjemaet under, så er du med i trekningen.

Og premiene? De er her:

1. plass:
Den jeg trekker ut på første plass vinner to bøker:

Det usynlige fjellet av Carolina De Robertis
Tysteren av Jan Erik Fjell

To av de beste romanene jeg har lest i år, rett og slett

2. plass
På andreplassen er det disse bøkene:

Knut Lind: Når den døde våkner ( pocket)
En valgfri pocketbok

Alle bøkene kjøpes helt nye og uleste og er sponset av meg.

Fyll inn skjemaet under, så er du med i trekningen. Ønsker dere alle en fin jul og et godt nyttår.


Labels: ,