Les en debutant - Juni og juli

Velkommen til den sjette og syvende måneden av denne utfordringen. Under dette innlegget kan du legge inn link til bøker du har lest av debutanter i juni og juli. Jeg vil fortløpende legge inn linkene i dette innlegget.


Alle som leser en bok av en debutant i disse månedene, er med i trekningen av en overaskelsesbokpakke fra mitt bibliotek. Her vil det være både nytt og gammelt lesestoff. Ingen av de gamle bøkene er lest. Jeg kan røpe at det, blant nye bøker, vil befinne seg et pocketeksemplar av Kretsen av Alexandra Beverfjord, sponset av meg. En bok jeg leste i fjor høst, og likte godt.




For mer informasjon om utfordringen, kan du sjekke denne posten.

Knirk: Biltur av Mari Ulset 
Line: Ikke rart det kommer kråker, av Karine Nyborg 
Karin: Dronning av England, av Jørn H. Sværen
Ladybug: Nelias gåte, av Gro Fykse
Askeladden: Bli hvis du kan, reis hvis du må, av Helga Flatland
Kjell M: Glemte minner, av Rannveig Marit Mindresunde

Labels: