Vinnere

I dag er det morsomt å kunne annonsere tre vinnere her på bloggen. Først gjelder det debutantutfordringen. Jeg er kjempeglad for at så mange har hatt lyst til å være med og lese debutanter i 2011. Det er blitt lagt ut 54 bloggposter hvor en bok av en debutant blir omtalt. Det har vært lest debutanter innenfor skjønnlitteratur, krim, lyrikk og novellesamlinger.

Den meste leste debutantboken blant bloggere dette året er ikke en, men to bøker. Forglemmegei av Kurt Hanssen og Mellom oss av Ruth Lillegraven. Begge bøkene har falt i smak hos alle som har lest dem.

Jeg fortsetter debutantutfordringen i 2012 og håper dere har lyst til å bli med i år også. Jeg har lest flere gode romaner skrevet av debutanter i 2011 og gleder meg til å fortsette å lese debutanter dette året.

Men over til vinnerne. Det er tre premier som skal deles ut.


Vinner av Blomstenes hemmelige språk:

Anette


Gratulerer! Boken er snart på vei til deg i posten.


Vinner av debutantutfordringen oktober, november og desember ble:

Silje

Gratulerer. Du  får en overaskelsesbokpakke i posten

Vinner av debutantutfordringen hele året:

Alle som leste 6 bøker eller mer i løpet av året var også med i trekningen av en større premie. Det var det en som gjorde, Karin, og hun leste attpåtil 12 bøker skrevet av debutanter. Siden jeg skal fortsette med debutantutfordring i år også tenkte jeg at vinneren skulle få en lesepakke hun kan starte året med, her er det både norske og utenlandske debutanter. Premien er sponset av meg.


Ønsker dere et flott bokår alle sammen!










Labels: , ,