Krim, sakprosa og lesetid

Da var det endelig helg, og for min del en mulighet til å få litt mer lesetid. Jeg har fortsatt mange påbegynte bøker, og det er stort sett anmelderbøker jeg har fått fullført i det siste, som denne:

Trengte også litt lett lesestoff i uken som var, og leste raskt ut denne:


Som vanlig leser jeg flere bøker på en gang. I tillegg til den som står oppført på denne siden, har jeg påbegynt disse bøkene:


Jeg er i litt sakprosa-humør for tiden, så det blir litt av dette. I tillegg skal jeg få lest litt krim i forkant av krimfestivalen til uken. Den skal jeg selvsagt ha med meg. Det kommer også intervjuer med forfattere her på bloggen i etterkant av festivalen.

Også må jeg ikke glemme denne boken, som har fast plass i vesken min for tiden. En bok som rett og slett handler om lik:



God lesehelg!

Labels: , , , , , , , ,