Mars-statistikk

 Mars måned har gitt meg flere store leseopplevelser. Jeg har lest til sammen 11 bøker. De to bøkene som skiller seg klarest ut er Emma Donoghues Rom og Fortsatt savnet av Chevy Stevens. Men også Dødslekene av Suzanne Collins og Krystallslottet av Jeannette Walls var store leseopplevelse for meg.

Terningkast: 
En bok fikk terningskast 2
En bok fikk terningkast 3
Fem bøker fikk terningskast 4
En bok fikk terningskast 5
Tre bøker fikk terningkast 6
En bok er ikke anmeldt på bloggen.


Debutanter: 
Ingen bøker skrevet av norske debutanter. Det vil si, jeg holder på med flere av debutanter men jeg har ikke fullført og/eller anmeldt noen av dem enda.

Intervjuer: 
Ti forfatterintervjuer publisert på bloggen min. Fire av dem var med debutanter.

Land: 
Syv bøker fra USA
To bøker fra Norge
En bok fra Irland
En bok fra Storbritannia

Progresjon leseutfordringer:
Klassikere: 1/12 lest
100 bøker lest i 2011: 32/100 lest
Debut Authors challenge: 3/12 lest
Les En Debutant 2011: 3/6 lest
Horror & Urban Fantasy: 3/30 lest
Off the Shelf: 11/30 lest

Mangler fortsatt å lese noveller, Stephen King - bøker og bøker i Anne Rice sin vampyrserie.